bir

Túra a Gaja-völgybe PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő

Október 6-án ellátogattunk a Gaja-völgybe.

Reggel a Spar parkolónál gyülekeztünk, majd autókkal jutottunk el a táborhelyünkre.

Egy kis ideig pihentünk. Elfoglaltuk a tűzrakó helyeket, aztán magyaralmási osztálytársunk vezetésével gyalogtúrára indultunk. Meredek hegyoldalt másztunk meg, de a kilátás és a táj, a bükkös és a csörgedező patak mindenért kárpótolt bennünket. A fárasztó gyaloglás után a fiúk még fociztak, a lányok pedig csoportokban újabb felfedező utakra indultak a patakon keresztül. Csak néhányan úszták meg szárazon a vízen való átkelést. Amikor mindenki visszatért a táborhelyre, már készen állt a szülők által készített ízletes és illatos lecsó. Még szalonnát is süthettünk mellé. A kiadós ebéd után még játszottuk, néhányan száraz cipő híján - mezítláb.

A nap vége felé csomagolni kellett. Annyira tetszett a kirándulás, hogy a kocsiban visszafele csak erről beszéltünk.

Dzsaja Barbara, Markó Kata 6.a

KÉPEK

Visszaszámláló

Még
a téli szünetig!

Támogatja a Joomla!. Designed by: joomla templates vps Valid XHTML and CSS.